شرکای تجاری تلکام ایران

CSGi

CSG در برخی از بازارهای رقابتی ترین در جهان عمل می کند و به شما کمک می کند تا به پیچیده ترین و همیشه نیازهای مشتری تغییر دهید. آنها یک دهه تجربه فناوری و کسب و کار را برای کار در حال توسعه راهحلهای پایان دادن به پایاندادهای که به مردم در رقابت و نوآوری با سیستمهای انعطاف پذیر و مقیاس پذیر کمک میکنند، ارائه میدهند و میتوانند با سرعت و بهینه و غیرقابل مقایسه با هزینههای گزافی عرضه شوند. شرکای آنها یک ثروت از صنعت، فرآیند کسب و کار و تجربه کاربرد / ادغام را به ارمغان می آورند. آنها عمیقا ادغام و همکاری می کنند تا راه حل های بی نظیری را ارائه دهند که تجربه مشتری بی نظیر را ارائه می دهند.

NTS Retail

آنها یک نرم افزار خرده فروشی جهانی و شرکت مشاوره ای با یک شبکه بین المللی شرکا هستند. آنها CSP را یک راه حل خرده فروشی اثبات شده با سرویس با کیفیت بالا با کیفیت ارائه می دهند.
خرده فروشی NTS از مارک های تلفن همراه در سراسر جهان برای بهینه سازی مدیریت خرده فروشی روزانه خود، عملیات ذخیره سازی و فرآیندهای تحقق استفاده می کند. با انجام چندین پروژه خرده فروشی موفق برای مخابرات از سال 1997، NTS Retail امروزه بیش از 30،000 تاسیسات ذخیره سازی مستقر در CSP ها در بیش از 20 کشور را شامل می شود که بیش از 200 میلیون مشترک دارد.
آنها یک عضو فعال انجمن های مخابراتی مانند TM Forum هستند تا بتوانند در یک مبادله دائمی با بازیکنان صنعت برتر شرکت کنند – که کاملا با استانداردهای صنعت هماهنگ شده و موجب تحول تکامل تلفنی شود.

Poslovna Inteligencija

مشاوران باتجربه خود دارای دانش گسترده ای از روش ها و مفاهیمی هستند که می توانند به طور موفقیت آمیز راه حل های تحلیلی و مشاوره راهبردی ICT را ارائه دهند و مشتریان آنها برخی از بزرگترین شرکت های جنوب شرقی اروپا هستند. به عنوان یک شرکت پیشرو در زمینه سیستم های تحلیلی و استراتژیک مشاوره ICT در جنوب شرقی اروپا، آنها خدمات پیاده سازی را برای انبارداری داده ها، تجزیه و تحلیل داده های بزرگ، ادغام داده ها، هوش تجاری، داده کاوی، برنامه ریزی و بودجه بندی، تثبیت مالی، مدیریت نتایج کسب و کار، مدیریت ریسک و مدیریت داده های اصلی ارائه می دهند.

 

تجربه آنها در مدیریت فرآیندهای کسب و کار مبتنی بر شرکت های متوسط و بزرگ در حوزه های مختلف تجاری مانند مخابرات، تولید، بانکداری، بیمه، توزیع، موسسات خرده فروشی و دولتی و روابط شریک آنها و تجربه در اجرای فن آوری های پیشرو است که توسط گواهینامه های آنها تایید شده است شرکت Informatica، آی بی ام و مایکروسافت.

 

GIZA Systems

Giza Systems، یک سیستم عامل پیشرو در منطقه MEA، طراحی و راه اندازی راه حل های فناوری ویژه صنعت برای صنایع پرقدرت مانند مخابرات، صنایع، نفت و گاز، حمل و نقل و سایر بخش های بازار است. آنها به مشتریان کمک می کنند تا عملیات و کسب و کار خود را از طریق نمونه کارهای خود از راه حل ها، خدمات مدیریت شده و مشاغل مشاوره ای ساده سازی کنند. تیم آنها از 1000 متخصص در سراسر منطقه با دفاتر لنگر در قاهره، ریاض، دبی، دوحه، نایروبی، دارالسلام، ابوجا، کامپالا و نیوجرسی پخش می شود و به آنها اجازه می دهد تا در طول بیش از 40 کشورها.