خدمات مشاوره تلکام

مشاوره

تیم مشاوره بسیار محترم Bonyan BI می تواند مشاوره برای پروژه BI خود را پایان دهد. با سالها تجربه ما می توانیم از تمامی جنبه های اکوسیستم اطلاعات کسب و کار پشتیبانی و مشاوره ارائه دهیم: آیا شما قصد دارید پروژه جدیدی را با استفاده از تکنولوژی های BI و انبار داده های اوراکل راه اندازی کنید یا شما از طریق یک پروژه میانه ای هستید و نیاز به برخی از آنها دارید؟ کمک اضافی، تیم مشاوران متخصص Bonyan Consulting می تواند با شما برای اطمینان از موفقیت پروژه خود کار کند. خدمات مشاوره ما می تواند در شروع پروژه با کمک اولیه، مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری، تعریف نیازها و طراحی استراتژی، معماری فنی و اسناد طراحی، به شما کمک کند. انتخاب محصول تجزیه و تحلیل مورد نیاز انبار داده و طراحی ETL ادغام محصول و سفارشی تعیین استراتژی داده های بزرگ برای BI (نیاز و مزایا) کمک به شرکت ها انتخاب بخش بزرگ داده بزرگ معماری سطح تولید دقیق (ادغام با پلت فرم BI موجود – ادغام داده ها) و طراحی جریان اطلاعات خدمات معمول Bonyan BI عبارتند از:

انتخاب محصول

ما به “یک اندازه متناسب با تمام راه حل” اعتقاد نداریم، هر کس دارای الزامات متفاوت است و به همین علت سخت افزار و نرم افزار متنوع از پروژه به پروژه متفاوت است. ما با مشتری همکاری می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که نیازها و داده ها را قبل از ارائه توصیه های مربوط به نرم افزار درک می کنیم. ایجاد حس “داده های بزرگ” شما “بزرگ داده ها چیزی جز مجموعه های گسترده ای از داده ها در سراسر جهان است که نیاز به درمان منحصر به فرد است که ما از تکنولوژی ها و روش های منحصر به فرد” Bonyan از یک تحقیق منحصر به فرد، با همکاری و توسعه روش شناسی برای کمک به مشتریان، استراتژی Big Data Consulting خود را تعریف می کند. انتخاب تکنولوژی های مناسب و فروشندگان صرفا بر اساس نیاز و شایستگی است. کارشناسان ما با تکنولوژی پیشرفته لبه با دانش دامنه قوی ترکیب می کنند تا به ارزیابی هر دو از فروشندگان محصول تجاری و جایگزین های منبع باز کمک کنند. ما معماری هایی را می سازیم که قابل انعطاف، قابل نگهداری، سازگاری با تغییر و قابل حمل به محیط های مختلف در سراسر شرکت و مکان هستند. تیم خدمات مشاوره معماری ما همه چیز را از خوشه های سازگار با عملکرد به سوئیت های کاملا مجتمع از فناوری هایی که شامل ETL، فروشگاه داده NoSQL، انبار داده ها، موتورهای گردش کار و تجسم است، توسعه داده اند. انبار داده و طراحی ETL روزهای گزارش های دسته جمعی در پایان ماه رفته اند که به صورت عمده چاپ می شوند و در اطراف سازمان شما ارسال می شوند. با پیشرفت در قدرت و سرعت محاسبات، تقریبا تمام سیستم های BI ارائه نوعی از “خود سرویس BI” که در آن یک کاربر و تصمیم می گیرید که چه اطلاعاتی را که می خواهید ببینید و در چه مقدار. این باعث طراحی و پیاده سازی انبار داده pivitol می شود. کاربران نمی خواهند زمان انتظار برای گزارش به روز رسانی، آنها را پرشده و انجام کاری دیگر، به جای آن گزارش ها باید در ثانیه به روز رسانی، و طراحی و اجرای انبار داده ها اگر کلید این اتفاق می افتد. ما اطمینان می دهیم که ما نوع داده ها، مقدار داده ها، سخت افزار مورد نظر را اجرا می کنیم و نحوه درخواست داده ها را درک می کنیم، بنابراین می توانیم شما را قادر به ذخیره سازی سریع ترین داده ها می سازیم.

ارزیابی آمادگی

ارزیابی آمادگی BI یک ابزار طراحی شده برای کمک به غلبه بر محدودیت های روش های و معماری توسعه سنتی است. از آنجایی که کسب و کار مرکزی است، ما کمتر مسائل فنی DW و BI را مورد توجه قرار می دهیم، هرچند معماری فنی، معماری داده ها، انتخاب تکنولوژی و روش های مناسب همیشه برای موفقیت پروژه بسیار مهم است. در عوض، ما علاقه مند به ریسک کسب و کار در ارتباط با سرمایه گذاری های BI می باشیم که به عنوان خطر ایجاد کسب و کار در یک برنامه کاربردی BI مستقر شده با موفقیت سرمایه گذاری نمی شود و بنابراین سرمایه گذاری پرداخت نخواهد شد. این متفاوت از رویکردهای توسعه سنتی است که باعث افزایش ایمان می شود که ترکیبی از حمایت مالی (سرمایه گذاری)، مشارکت موضوعی (SME) و روش های فنی و مدیریت صحیح، منجر به موفقیت پروژه BI می شود. ما بر این باوریم که تجارب صنعت نشان می دهد که نیاز به واضح تر از این دیدگاه سنتی فراتر رفته است اگر ارزش کسب و کار BI در تعداد زیادی از سازمان ها به طور کامل درک شود. دو مورد نسبتا اخیر که به منظور محافظت از منافع اختصاصی سازمان های مربوطه پنهان شده است، این نکته را نشان می دهد.

عوامل آمادگی BI

برای اطمینان از بازگشت به سرمایه گذاری در BI، ما باید عوامل را شناسایی و مدیریت کنیم که این تفاوت را در سرمایه گذاری ها به وجود می آورد. از یک دیدگاه فنی، دانش در اطراف انبار داده ها وجود دارد که می توانیم آن را بکار گیریم تا اطمینان حاصل شود که اصول به دست آوردن، تنظیم و ارائه اطلاعات و برنامه های کاربردی BI به درستی انجام می شود. از یک دیدگاه تجاری، وجود دارد
تعدادی از عوامل که در نهایت تعیین اینکه آیا
BI نرم افزار ROI مثبت را ارائه می دهد. ما می توانیم فکر کنیم
این عوامل آمادگی به عنوان انواع اگر ریسک کسب و کار، و ما
می توانند براساس آن مدیریت کنند.

فاکتورها در زیر ذکر شده اند:

هم راستایی استراتژیک
فرهنگ پیشرفت فرآیند مداوم